Responsabilități:
prospectează piața de profil şi condițiile de achiziție şi livrare;
dezvoltă şi menține relațiile de afaceri cu partenerii;
negociază contracte de achiziții/prestări servicii/mentenanță şi monitorizează derularea acestora; negociază condițiile comerciale;
asigură efectuarea comenzilor de produse la furnizori;
urmăreşte confirmările de comandă şi livrările până la intrarea mărfurilor în gestiune;
verifică si gestionează facturile primite de la furnizori;
introduce comenzile de achiziție în sistemul informatic de gestiune;
verifică soldurile furnizorilor.
Cerințe:
studii superioare finalizate in domeniul tehnic sau economic;
experiență relevantă în domeniul achizițiilor/vânzărilor;
foarte bune abilitați de organizare și planificare a propriei activități;
limba engleză la nivel avansat şi utilizarea pachetului MS Office (Excel,Word);
bune abilități de comunicare și negociere;
inițiativă si atitudine pozitivă.
Se oferă:
pachet salarial excelent, incluzând bonuri de masă, abonament sănătate, abonament Bookster, bonusuri;
condiții de muncă deosebite într-un mediu dinamic și motivant;
posibilitatea integrării într-o echipă competitivă și experimentată.
Comments