top of page
Search

Agent achiziții și contractări- Iași

  • amaliadumitriu
  • Feb 12
  • 1 min read


Responsabilități:

  • prospectează piața de profil şi condițiile de achiziție şi livrare;

  • dezvoltă şi menține relațiile de afaceri cu partenerii;

  • negociază contracte de achiziții/prestări servicii/mentenanță şi monitorizează derularea acestora; negociază condițiile comerciale;

  • asigură efectuarea comenzilor de produse la furnizori;

  • urmăreşte confirmările de comandă şi livrările până la intrarea mărfurilor în gestiune;

  • verifică si gestionează facturile primite de la furnizori;

  • introduce comenzile de achiziție în sistemul informatic de gestiune;

  • verifică soldurile furnizorilor.

Cerințe:

  • studii superioare finalizate, preferabil in domeniul tehnic sau economic;

  • experiența în domeniul achizițiilor/vânzărilor reprezintă un avantaj;

  • foarte bune abilitați de organizare și planificare a propriei activități;

  • limba engleză la nivel avansat şi utilizarea pachetului MS Office (Excel, Word);

  • bune abilități de comunicare și negociere;

  • inițiativă si atitudine pozitivă.


Se oferă:

  • pachet salarial excelent, incluzând bonuri de masă, abonament sănătate, abonament Bookster, prime sărbători, bonusuri;

  • condiții de muncă deosebite într-un mediu dinamic și motivant;

  • posibilitatea integrării într-o echipă competitivă și experimentată.



 
 
 

Comments


bottom of page